میانه

ساخت وبلاگ

باراک اوباما در آغوش مادرش+تصویر

صدای میانه به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ استنلی آن دانهام مادر باراک اوباما، مردم‌شناسی آمریکایی بود که در زمینهٔ مردم‌شناسی اقتصادی و توسعهٔ روستایی تخصص داشت. دانهام در شهر ویچیتا در ایالت کانزاس به دنیا آمد و دوران کودکی را در ایالت‌های کالیفرنیا،اوکلاهاما، تگزاس، و کانزاس و دوران نوجوانی را در جزیرهٔ مرسر در ایالت واشینگتن و اکثر دوران بزرگ‌سالی را در هاوایی و اندونزی سپری کرد.

باراک اوباما در جریان یکی از مصاحبه‌هایش مادرش را «تأثیرگذارترین فرد در سال‌هایی که شخصیتم شکل می‌گرفت» توصیف کرد و افزود «ارزش‌هایی که او به من آموخت همچنان معیارهای من برای چگونگی عملکرد در دنیای سیاست هستند».
تصویر بالا باراک اوباما را در دوران کودکی در آغوش مادرش نشان می دهد.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 200 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:47

جان کری خطاب به دیپلماتهای آمریکایی:به نوه های خود بگوئید که چطور با آقای ظریف در یک اتاق نشستید و چطور قدرت متقاعد کننده‌ای داشتید که موجب شد او تسلیم شود.

به گزارش صدای میانه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا متن اظهارات دیروز جان کری در جمع کارکنان سفارت آمریکا در وین که در هتل بریستول این شهر گردهم آمده بودند را منتشر کرد. 

وزیر امور خارجه آمریکا ضمن قدردانی از دیپلماتهای آمریکایی به ویژه ارنست مونیز وزیر انرژی، وندی شرمن معاون سابق وزیر خارجه و از همه اعضای گروه مذاکره کننده آمریکایی برای دستیابی به توافق هسته‌ای گفت شما هم بخشی از مسیری بودید که یک نتیجه تاریخی حاصل آن بود و آن چیزی است که شما می توانید همیشه به یاد داشته باشید و شاید با کمی آب و تاب دادن آن را برای نوه‌های خود تعریف کنید، به آنها بگوئید چطور با آقای ظریف در یک اتاق نشستید و چطور قدرت متقاعد کننده‌ای داشتید که موجب شد او تسلیم شود.

جان کری ضمن قدردانی از تلاش های دفتر سازمان ملل و سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت:« خیلی خوشحالم که این بار با چوب زیربغل به اینجا نیامده‌ام( همراه با شوخی و خنده) . 

اکنون زمان ویژه‌ای در دیپلماسی است،بسیار قابل توجه است وقتی شما به دیپلماسی در رابطه با اوکراین، مینسک و قره باغ فکر می کنید. معمولا اتفاق نمی افتد که در سفری دو روزه دو رئیس جمهور بخواهند از بروز جنگی جلوگیری کنند، یعنی ارمنستان و آذربایجان و در عین حال بیش از بیست کشور با سازمان ملل و دیگر نهادها مانند سازمان همکاری اسلامی و غیره در تلاش‌اند تا در کشوری دیگر، سوریه، صلح برقرار کنند. همچنین شما با تعداد دیگری از ( مقامات ) کشورها دیدار داشتید، در مورد لیبی برای تشکیل دولت و نیز آنچه باید درباره داعش و برقراری نظم و قانون انجام داد، تلاش کردید. بنابراین مأموریت شما طی دو روز گذشته بعلاوه دیدارهای دوجانبه من، مهم و نتیجه بخش بوده است، مانند دیدار شب گذشته وزیر امور خارجه عربستان سعودی و دیدار با وزیر امور خارجه ایران و غیره. 

کری افزود این امر چالش لجستیکی را مطرح می کند و خوشحالم که شما همگی در این زمینه حرفه‌ای هستید چون ما در سال گذشته و سال قبل از آن به سبب دیدارهای بیشماری که اینجا داشتیم شما را خیلی خسته کردیم . بنابراین شما هم بخشی از مسیری بودید که یک نتیجه تاریخی حاصل آن بود و آن چیزی است که شما می توانید همیشه به یاد داشته باشید و شاید با کمی آب و تاب دادن آن را برای نوه‌های خود تعریف کنید، به آنها بگوئید چطور با آقای ظریف در یک اتاق نشستید و چطور قدرت متقاعد کننده ای که داشتید موجب شد او کوتاه بیاید[ تسلیم شود] ( همراه با خنده و شوخی ). اما بدون شما ما نمی توانیم کار را از پیش ببریم. روز گذشته بعد از جلسه وزیر امور خارجه عربستان به اتاق بزرگی رفت تا تلفنی صحبت کند و من هم به اتاق دیگری رفتم تا با افرادم درباره کاری که داشتیم صحبت کنم. وقتی به اتاق بزرگ رفتم اطرافیان وزیر خارجه عربستان به من گفتند افراد تو کار جالبی انجام می دهند. اشاره آنها به جمع آوری وسایل اتاق مثل پرچم ها و پایه میکروفن ها و غیره بود. من همیشه به این نکته توجه می کنم مخصوصا وقتی برای جلسه مجمع عمومی سازمان ملل می رویم. وقتی برای دیدارهای مختلف به اتاق های مختلف می رویم همه اتاقها آماده است. تجهیزات برای ترجمه هم وجود دارد اما اکثراً کسی به آنها توجه نمی کند. دادن این جایزه به شما باعث افتخار من است. بر روی این لوح نوشته شده« تشکر فراوان برای حمایتی که از من، از ارنست مونیز وزیر انرژی ، از وندی شرمن معاون وزیر و از همه اعضای گروه ما طی بیش از دو سال برای اداره امور لجستیکی کردید و کمک کردید تا بتوانیم به نتیجه موفقیت آمیز برجام برسیم.» 

وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرد من امیدوارم روند به جریان افتادن وجوه و مسائل بانکی تسهیل شود اما این چالشی است که ایران به طرق مختلف برای خود ایجاد کرده و گزینه‌های دیگری که می تواند درباره آن تصمیم بگیرد، از این رو کار کردن بر روی این موضوع به کمی زمان نیاز دارد. اما این کار، نتیجه بخش است و ما توانستیم مانع دسترسی این کشور به سلاح هسته ای شویم و یک گشایش تاریخی با کشوری ایجاد کردیم که از سال ۱۹۷۹ هیچ گفتگوی رسمی با آنها نداشتیم. به همین دلیل است که این جایزه [ لوح ] به شما داده می شود چون بدون وجود شما ما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. من می خواهم از همه شما عمیقا و صادقانه تشکر کنم.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 215 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:47

سفر روحانی با قطار به قم+تصاویر

صدای میانه به نقل از مشرق،حسن روحانی صبح امروز جمعه در سفری یک روزه وارد استان قم شد. رئیس‌جمهور که با قطار وارد قم شده بود، در بدو ورود از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 232 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:47

جدیدترین رتبه بندی جهانی سایتهای شهرستان میانه +تصاویر

به گزارش صدای میانه، شهرستان میانه همواره در عرصه اطلاع رسانی مجازی جزو شهرستانهای پیشرو در سطح استان و حتی شمالغرب بوده است در به روز رسانی آلکسا در آخرین روز اردیبهشت ماه سایتهای شهرستان میانه توسط صدای میانه رتبه بندی شده که در بین 20 سایت برتر، تنها میانالی و صدای میانه داری رنکینگ جهانی زیر 100 هزار که بصورت تصویری ذیلا می آید (اعداد زیر رتبه بندی، به معنای تعداد ارجاع ها در سایتهای دیگر است):

1 - میانالی با رتبه جهانی 24 هزار

------------------------------------------

2 - صدای میانه با رتبه جهانی 90 هزار

------------------------------------------

3 - میانا با رتبه جهانی 350 هزار

------------------------------------------

4 - دانشگاه آزاد اسلامی با رتبه جهانی 529 هزار

------------------------------------------

5 - مهر صبا با رتبه جهانی 571 هزار

------------------------------------------

6 - فرمانداری میانه با رتبه جهانی 624 هزار

------------------------------------------

7 - میانه نیوز با رتبه جهانی 646 هزار

------------------------------------------

8 - میانه لینک با رتبه جهانی 743 هزار

------------------------------------------

9 - شهر میانه (پیام میانه) با رتبه جهانی 1 میلیون و 41 هزار

------------------------------------------

10 - قافلان سسی با رتبه جهانی 1 میلیون و 445 هزار

------------------------------------------

11 - ستاد نمازجمعه میانه با رتبه جهانی 1 میلیون و 494 هزار

------------------------------------------

12 - میانه یاب  با رتبه جهانی 1 میلیون و 602 هزار

------------------------------------------

13 - کاغذکنان با رتبه جهانی 1 میلیون و 836 هزار

------------------------------------------

14 - شهرداری میانه با رتبه جهانی 1 میلیون و 891 هزار

------------------------------------------

15 - خرید و فروش املاک میانه با رتبه جهانی 2 میلیون و 181 هزار

------------------------------------------

16 - فردای میانه با رتبه جهانی 3 میلیون و 15 هزار

------------------------------------------

17 - فولاد آذربایجان با رتبه جهانی 4 میلیون و 144 هزار

------------------------------------------

18 - تاکسیرانی میانه با رتبه جهانی 4 میلیون و 199 هزار

------------------------------------------

19 - تَرکلی با رتبه جهانی 4 میلیون و 923 هزار 

------------------------------------------

20 - دانشگاه عین القضات با رتبه جهانی 7 میلیون و 248 هزار

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 270 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:29

محمدرضا حیاتی به استراحت اجباری رفت+تصویر

خبرگزاری مهر: محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه رادیو و تلویزیون است که امروز ۳۱ اردیبهشت ماه شایعاتی مبنی بر تصادف وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. وی حدود یک ماه است که فعالیت چندانی در بخش خبری شبکه یک ندارد و از ابتدای اردیبهشت ماه حضور وی کمرنگ شده است. 

حیاتی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در سازمان صداوسیما آغاز کرد و تیر ماه سال ۹۴ بازنشسته شد با این حال به فعالیت خود در این رسانه ادامه داد. با انتشار شایعاتی درباره تصادف وی، حال این گوینده قدیمی را جویا شدیم که وی از سلامتی خود خبر داد و بیان کرد که تصادفی نداشته است.

حیاتی در سخنان کوتاهی درباره نبودش در این یک ماه به عنوان گوینده بخش خبری گفت: من امسال تا ابتدای اردیبهشت ماه به عنوان گوینده حضور داشتم و بعد از آن به نوعی به استراحت اجباری رفتم که انشاء الله رفع می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با تغییرات جدید مشکلات ما هم رفع شود و من نیز دوباره بتوانم، فعالیت کنم.

این گوینده با سابقه خبر سیما در پایان با اشاره به تغییر رییس سازمان صداوسیما عنوان کرد: امیدوارم با حضور آقای علی‌عسگری رییس جدید سازمان صداوسیما شرایط مساعدی برای همگان فراهم شود.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 214 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:29

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در راه جشنواره کن+تصویر

صدای میانه به نقل از آنا: شهاب حسینی با انتشار این تصویر از سفر خود و ترانه علیدوستی به جشنواره کن خبر داد.

شهاب حسینی به همراه اصغر فرهادی، کارگردان، ترانه علیدوستی، بابک کریمی و مارال بنی‌آدم، بازیگران و حسین جعفریان فیلمبردار فیلم «فروشنده» راهی شهر کن کشور فرانسه می‌شوند تا در مراسم فرش قرمز این فیلم در جشنواره کن حضور یابند.این فیلم در جشنواره کن با نام «مشتری» (LE CLIENT) حضور پیدا کرده است که دلیل این تغییر نام، اکران فیلمی دیگر با نام «فروشنده» در فرانسه است.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 248 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:09

صدای میانه به نقل از فارس: در ادامه رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که با حضور 8 تیم برتر جهان از صبح روز گذشته (پنجشنبه، 30 اردیبهشت ماه) در  سالن شهید دستغیب شهر شیراز آغاز شده و در حال برگزاری است تیم ملی کشورمان در سومین دیدارش در این مسابقات با نتیجه 7 بر یک مقابل ترکیه به برتری دست یافت و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد.

ایران پیش از این با نتایج 8 بر صفر مقابل اوکراین و 7 بر یک مقابل آذربایجان به پیروزی رسیده بود تا با کسب 3 پیروزی راهی فینال شود.

پیش از این نیز تیم روسیه از گروه اول به عنوان تیم نخست جواز حضور در فینال را کسب کرده بود تا عصر امروز شاهد برگزاری دیدار نهایی برای تعیین قهرمان بین تیم های ایران و روسیه باشیم.

* نتایح مسابقات انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: مهرداد مردانی، برنده - شریف کیلیچ (قهرمان جوانان جهان) (8 بر صفر)

66 کیلوگرم: مهدی زیدوند، برنده - عبدالصامت گونال (10 بر یک)

71 کیلوگرم: عظیم گرمسیری، برنده - سلجوق جان (5 بر یک)

75 کیلوگرم: سعید عبدولی، برنده - عثمان کوشه (8 بر صفر)

80 کیلوگرم: رامین طاهری، برنده - دوگان گوکتاس (4 بر صفر)

85 کیلوگرم: حسین نوری، برنده - کانسو ایلدیم (3 بر صفر)

98 کیلوگرم: مهدی علیاری - دوگان ایلماز -برنده ایلماز ( 4 بر 2)

130 کیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده - علی نالی ارسلان- برنده باباجان زاده ( 8 بر 0)

* برنامه ادامه مسابقات در نوبت عصر به شرح زیر است:

ساعت 11:45 تا 12:45: مسابقه برای کسب مقام هفتم: اوکراین - آلمان

ساعت 12:45 تا 13:45: مسابقه برای کسب مقام پنجم: آذربایجان - بلاروس

ساعت 16 تا 17:15: مسابقه رده‌بندی: ترکیه - قزاقستان

ساعت 17:15 تا 17:45: مسابقات فینال: ایران - روسیه

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 211 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:09

صدای میانه به نقل از خبرآنلاین: رونالدینیوی بی تیم به پرسپولیس پیشنهاد شده آن هم با رقم نجومی 11 میلیارد تومان اما آیا اواین قدرها می ارزد؟

از یک سال قبل که رونالدینیوی برزیلی که در فوتبال اروپا و برزیل به ته خط رسیده ، به فکر بازی در فوتبال آسیا افتاده اما باشگاه النصر امارات بعد از مذاکره ، حاضر به جذبش نشد. او حالا به پرسپولیس پیشنهاد شده اما به چند برابر قیمت واقعی امروزش . اما به راستی این بازیکن که زمانی با توپ جادو می کرد به درد قرمزها می خورد؟ توی زمین شاید تجربه بهترین بودنش در دنیا ، هنوز چشمه هایی به همراه بیاورد که برای پرسپولیس پول بسازد اما مهمتر از این ها برای قرمزها که حالا سهمیه آسیایی هم دارند ، قدرت پولسازی رونالدینیو است. 

پرسپولیس سال بعد هم باید با همین پیامک های روزی 200 تومانی مردم سر کند و حضور یکی مثل رونالدینیو ، در همان کوتاه مدت ، می تواند تعداد اعضای باشگاه هواداران این تیم را ناگهان ، چند صدهزار نفری افزایش دهد. این یعنی یک بازی برنده برای قرمزها. اگرچه معمولا حفظ و نگهداری چنین بازیکنان بزرگ و البته پر حاشیه ای بقدری دشوار است که شاید تمام تیم قرمزپوش برانکو را به هم بریزد.

 تیمی که در مهار حاشیه های سوشا و طارمی موفق نبود و بهای این اتفاقات ، از دست رفتن جام قهرمانی اش شد ، برای مهار یکی مثل رونالود ، دشواری های بیشتری دارد و اگرچه مذاکره با یکی مثل رونالدینیو ، می تواند نشان از هدف گذاری درست مدیریت پرسپولیس باشد اما چالش های بعدی جذب چنین بازیکنی و تجربه به جای مانده از این نوع انتقالات در فوتبال ایران سبب می شود تا چنین انتقالی باعث تردید همه شود.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 207 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:08

به گزارش صدای میانه؛ روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروهسیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: احمدی نژاد حضور جدی در انتخابات سال 96 خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به موضوع صلاحیت احمدی نژاد توسط شورای نگهبان در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 96، تأکید کرد: چه دلیلی دارد شورای نگهبان بخواهد آقای احمدی نژاد را ردصلاحیت کند؛ کسی که 8 سال به مردم خدمت کرده و در دل مردم جای دارد و دست مستضعفین را گرفته است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه احمدی نژاد مشکل مسکن بسیاری از مردم را در زمان ریاست خود حل و فصل کرد، بیان داشت: در زمان احمدی نژاد مردم در رفاه بودند و اگر آمارهای ملاک رفاه در زمان احمدی نژاد نظیر برخورداری مردم از اتوموبیل و ابزار و وسایل منزل را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که مردم در 8 سال ریاست احمدی نژاد رشد خوبی داشتند بنابراین چرا باید با این وجود شورای نگهبان خدمتگزاری چون احمدی نژاد را از خدمت منع کند.

حسینیان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر احمدی نژاد نامزد ریاست جمهوری سال 96 شود، موفقیت وی چقدر خواهد بود؟ تصریح کرد: به نظر بنده احمدی نژاد در انتخابات سال 96 رکورد رأی را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌شکند.

نماینده مردم تهران در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی  براینکه، به نظر شما در صورت نامزدی احمدی نژاد در  انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کدام جناحین سیاسی از وی حمایت خواهند کرد؟ آیا اصولگرایان مجددا از وی حمایت می کنند و یا خیر؟ گفت: به نظر بنده پایگاه احمدی نژاد در بین نخبگان سیاسی نیست بلکه پایگاه مردمی دارد؛ مردمی که حضور احمدی نژاد را با دل و جان درک کرده‌اند، بنابراین احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیاز به حمایت نخبگان سیاسی ندارد. 

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 217 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:08

حمله کاربران ایرانی‌ به صفحه «کیتاروویچ» +تصاویر

صدای میانه به نقل از عصرخبر: صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهور کرواسی از سوی برخی کاربران ایرانی صدها کامنت فارسی گرفته است.

کولیندا گرابار کیتاروویچ رئیس‌جمهور 48 ساله کرواسی که برای دیدارهای دیپلماتیک به ایران آمده، از سوی برخی کاربران ایرانی هم خوش‌آمدگویی شنید و صفحه اینستاگرامش صدها کامنت فارسی دریافت کرد.

کاربران ایرانی بعد از ورود ورود هر شخصیت سیاسی، هنری و ورزشی به کشورمان در شبکه‌های اجتماعی از آنها استقبال می‌کنند؛ حال برخی با روی خوش و بعضی دیگر با کامنت‌های توهین‌آمیز که خوشبختانه این‌بار رئیس‌جمهور کرواسی مورد عنایت کاربران قرار گرفت.

کامنت‌ ایرانی‌ ها برای «کیتاروویچ» +عکس

کامنت‌ ایرانی‌ ها برای «کیتاروویچ» +عکس

کامنت‌ ایرانی‌ ها برای «کیتاروویچ» +عکس

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 180 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:08

صدای میانه به نقل از فرادید؛ تصاویری از دوره آموزش نظامی در آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس، مریلند را مشاهده می کنید. ... میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 205 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:39

به گزارش صدای میانه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهید سیدرضا طاهر شهید اهل شهرستان بابل در شهرک خان طومان سوریه به شهادت رسیده بود.

13 مدافع حرم از مازندران در خان طومان شهید شده بودند که پیکر دو شهید به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

مراسم شب وداع شهید طاهر امشب در مصلی نماز جمعه و مراسم تشییع پیکر این شهید نیز ساعت 8 و 30 دقیقه صبح شنبه از روبروی بیمارستان یحیی نژاد بابل به سمت زادگاهش روستای هریکنده برگزار می شود.

 

وداع خانواده شهید مدافع حرم+ تصاویر

وداع خانواده شهید مدافع حرم+ تصاویر

وداع خانواده شهید مدافع حرم+ تصاویر

وداع خانواده شهید مدافع حرم+ تصاویر

وداع خانواده شهید مدافع حرم+ تصاویر

وداع خانواده شهید مدافع حرم+ تصاویر

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 210 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:39

سورپرایز صفحه فیفا در اینستاگرام؛ تصویر نوستالژیک از تیم ملی سال 1968 برابر اسرائیل

امروز پیج رسمی فیفا در اینستاگرام با بارگذاری عکسی نوستالژیک از تیم ملی، کاربران ایرانی خود را سورپرایز کرد.

صدای میانه به نقل از 11 نیوز: امروز پیج رسمی فیفا در اینستاگرام با بارگذاری عکسی نوستالژیک از تیم ملی، کاربران ایرانی خود را سورپرایز کرد.

امروز صفحه رسمی اينستاگرام فيفا عكس روز خود را به تصوير نوستالژيكی از تيم ملی ايران در جام ملت‌های ١٩٦٨ اختصاص داده است. در اين عكس خاطره انگيز چهره‌های بزرگانی چون مرحوم محمد رنجبر، علی جباری، اکبر کارگرجم، مرحوم همایون بهزادی، علی پروین، پرویز قلیچ خانی، ابراهیم آشتیانی و حسین کلانی ديده می‌شود.

فيفا در شرح اين عكس با اشاره به پيروزی ايران برابر اسرائيل چنين نوشته است:

ايرانيان به عنوان يكي از پرشورترين طرفداران فوتبال در دنيا ستايش مي شوند. در اين روز در سال ١٩٦٨ تيم ملي طرفداري بي حد و اندازه آنها را جبران كرد. ايران كه براي اولين بار به عنوان ميزبان رقابتهاي جام ملتهاي آسيا انتخاب شده بود توانست در ١٥ دقيقه پاياني اين رقابتها حريف قدري چون اسرائيل را پشت سر گذاشته تا با برد ٢بر ١ تهران را به سرزمين رويايي تبديل كند. چهار سال بعد تصادفاً در همان روز تيم جمهوري كره را در بانكوك مغلوب خود ساختند تابا موفقيت از عنوان خود دفاع كنند.

پيج رسمي فيفا بيش از سه ميليون دنبال‌كننده دارد و اين پست بخصوص نيز با استقبال جالب توجهی از سوی كاربران ايرانی روبرو شده است.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 253 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:39

تصویر خلبان هواپیمای سقوط کرده مصر / لاشه هواپیما پیدا شد

صدای میانه به نقل از عصرخبر: تصویر زیر مربوط به خلبان و یکی از کارکنان پرواز هواپیمایی مصر است که سقوط کرده است.در این پرواز 56 مسافر و 10 خدمه پرواز جود داشتند.

***************

خبرگزاری برنا: یک منبع آگاه از دریانوردی مدنی یونان اعلام کرد که لاشه هواپیمای مصری که بامداد امروز (پنجشنبه) با 66 سرنشین مفقود شده بود، در سواحل جزیره کارباتوس واقع در جنوب شرق دریای اژه پیدا شده است.

این هواپیما حدود ساعت 29 دقیقه بامداد به وقت گرینویچ از صفحه رادار هواپیمایی یونان محو شد در حالی که درحریم هوایی مصر بود. لاشه این هواپیما در مسافت تقریبا 130 مایلی جزیره کارباتوس، واقع بین دو جزیره رودوس و کرت پیدا شد.

این منبع آگاه افزود: آخرین تماس با خلبان هواپیما سه دقیقه قبل از ناپدید شدن ود که در آن هیچ درخواستی برای کمک نشده است.

وزارت دفاع یونان اعلام کرد که دو فروند هواپیما و یک ناوچه را برای شناسایی اعزام کرده است.

شرکت هواپیمایی مصر در صفحه توییتر خود نوشت 30 نفر از مسافران، مصری و 15 نفر از اتباع فرانسه، انگلیس، کانادا، بلژیک، پرتغال، الجزایر، سودان، چاد، عربستان، کویت و دو نفر عراقی بودند.

منابع هواپیمایی مصری گزارش کردند که این هواپیما از فرودگاه شارل دوگل در پاریس عازم فرودگاه قاهره بود، ساعت چهار بامداد امروز به وقت محلی قاهره از صفحه رادار محو شد.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 206 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:33

به گزارش صدای میانه به نقل از فارس: یازدهم اردیبهشت ماه بود که پیرمردی 74 ساله برای شکستگی پای خود به یک بیمارستان دولتی در شهر اراک مراجعه کرد و پزشک بدون توجه به‌عکس رادیولوژی و مدارک پزشکی این بیمار، دست به جراحی اشتباهی پای راست به‌جای پای چپ زد و مهم‌تر آنکه پیرمرد بعد از همین عمل اشتباهی جان خود را از دست داد.

همان زمان سید محمد جمالیان رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی‌عصر (عج) اراک با اشاره به حادثه رخ داده در این بیمارستان دولتی گفت: در پی قصور پزشکی در این مرکز درمانی، با تفویض اختیار از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، پزشک خاطی تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت پزشکی منع و از لیست پزشکان این مرکز حذف شد.

وی ضمن تسلیت به خانواده متوفی و عذرخواهی از اشتباه پزشکی رخ‌داده، اظهار داشت: علیرغم گذشت خانواده متوفی از شکایت در خصوص این پرونده، این قصور از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک و تیم مدیریتی این مرکز پیگیری خواهد شد و به‌محض بررسی در مراجع ذیصلاح و اعلام نظر قطعی، مراتب به اطلاع خانواده متوفی و عموم هم‌وطنان عزیز خواهد رسید.

رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی‌عصر (عج) اراک بیان کرد: اگر بیمار و همراهان به هر دلیل از شکایت خودداری نمایند، تیم مدیریتی تمامی مراکز و بیمارستان‌ها، در کمیته‌های متفاوت نظیر کمیته مرگ‌ومیر و کمیته حاکمیت بالینی، پرونده‌های پزشکی را بررسی و در صورت محرز شدن یا احتمال قصور پزشکی به‌عنوان مدعی‌العموم به مراجع ذیصلاح اعلام می‌کند.

اشتباه پزشکی محرز است

طاهری دادستان عمومی و انقلاب اراک درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ بیمار در یکی از بیمارستان‌های اراک گفت: در حال حاضر سازمان نظام پزشکی اشتباه پزشک در مرگ پیرمرد اراکی را محرز دانسته و طبق قانون در حال رسیدگی به این تخلف است.

وی با اشاره به اینکه هنوز از سوی سازمان نظام پزشکی جواب رسمی داده نشده است گفت: اما هفته آینده به محض بسته شدن این پرونده احکام صادره از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک ضمن تاکید بر اینکه اولیای دم در این پرونده شکایتی نداشته‌اند افزود: سازمان نظام پزشکی در این پرونده تخلف بیمارستان و پزشک را محرز دانسته است و در حال رسیدگی به آن است.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 220 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:33

قریشی، امام جمعه ارومیه: اکثر اهل جهنم مجرد هستند

به گزارش صدای میانه به نقل از ایسنا: حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در همایش ملی آسیب شناسی طلاق در ارومیه گفت: طلاق و از هم پاشیدن خانواده از منفورترین مباحث در نزد خداست و طلاق مگر در صورت ضرورت نباید اتفاق بیافتد.

امام جمعه ارومیه بر ضرورت پیوند دوباره افراد مطلقه با یکدیگر در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه آمار طلاق با دلایل بسیار مختلف در حال رشد است باید تمام تلاش لازم برای پیوند دوباره زوجینی که اقدام به طلاق کردند توسط اطرافیان آنان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی نباید طلاق ترویج یابد و در اسلام مبغوض ترین حلال طلاق است اظهار کرد: بنا بر فرمایش امام صادق(ع) هیچ چیزی مبغوض‌تر از طلاق و جدایی زن و شوهر در دنیا وجود ندارد.

امام جمعه ارومیه گفت: ضرورت دارد در جامعه اسلامی به مساله ازدواج توجه بیشتری داشته باشیم و تمام موجبات لازم را برای جلوگیری از طلاق در جامعه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع و آسیب‌های اجتماعی طلاق ضرورتی است که همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنیم افزود: در اغلب روایات مسلمانان نسبت به طلاق هشدار داده شده اند از این‌رو امروز و با افزایش آمار طلاق ما نیز نسبت به آن مسئولیت باید داشته و در حد توان خود باید در کاهش آمار طلاق بکوشیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه ازدواج امر مقدسی است که نسبت به آن در قرآن و سنت تاکید فراوان شده است افزود: بنا بر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) هر کس ازدواج کند نصف دین خود را احراز کرده است، این در حالی است که اکثر اهل جهنم از افراد مجرد هستند.

وی ادامه داد: ازدواج نه تنها کاری محبوب و مقدس است بلکه برای جوانان آرامش و اسایش فراهم کرده و سبب حفظ دین و ایجاد مودت و رحمت می‌شود. 

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 198 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:33

وزارت خارجه مجمع الجزایر کوچک مالدیو که در اقیانوس هند و کوچک ترین کشور آسیاست، در بیانیه ای ادعا کرد سیاست های ایران در غرب آسیا برای صلح و امنیت منطقه زیانبار است.

گفتنی است؛ مالدیو 341 هزار نفر جمعیت دارد.

بعد از انتشار خبر قطع رابطه مالدیو با ایران، کاربران شبکه های اجتماعی به این خبر واکنش های طنز نشان دادند و با اشاره به برد 17-0 ایران مقابل مالدیو، این بازی را دلیل اصلی قطعه رابطه این کشور اعلام کردند.

مالدیو از وقتی 17 تا گل بهش زدیم دلش با ما صاف نشد دیگه گذاشت چند سال بگذره که کسی شک نکنه بعد قطع ارتباط کنه.

***

مالدیو گذاشت بعد از هفده سال از هفده گل شدنش، قطع رابطه کرد

***

روابط دیپلماتیک‌مون با مالدیو در چه حد بود حالا؟ فک کنم در حد کل‌کل وزرای خارجه واسه اون 17 گل بوده. وگرنه چیزی نشنیدیم ما تا الان.

واکنش طنز کاربران به قطع رابطه مالدیو با ایران +تصاویر

مالدیو همونیعه که تا چند سال دیگه میره زیره آب؟

***

مالدیو قطع رابطه کرد؟بالاخره اون گل هایی که علی دایی و کریم باقری چپ و راست به مالدیو زدن کار خودشو کرد

***

من جای مالدیو بودم همون موقع که 17 تا از ایران خوردم قطع رابطه میکردم.

***

علی دایی و کریم باقری مقصران اصلی قطع رابطه مالدیو با ایران معرفی شدند، چرا 17 تا گل بهشون زدید

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 212 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:24

دریافت جایزه استعداد برتر آمریکا توسط پروفسور "مونا جراحی" +تصاویر

صدای میانه به نقل از توریسم آنلاین؛  او که فوق‌لیسانس خود را نیز از دانشگاه صنعتی شریف گرفت و در ادامه موفق به اخذ دکتری خود را در سال ۲۰۰۷ از دانشگاه استنفورد شد.

پروفسور «جراحی» تنها محقق ایرانی تباری بود که موفق به دریافت جایزه استعداد برتر امسال شد.

پروفسور مونا جراحی ، استاد جوان ایرانی دانشگاه میشیگان موفق به دریافت بالاترین نشان تحقیقاتی دانشمندان و مهندسان جوان از رئیس جمهور آمریکا شد.

دختر ایرانی که در آمریکا کولاک کرد! +عکس

دختر ایرانی که در آمریکا کولاک کرد! +عکس

توریسم آنلاین

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 245 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:24

صدای میانه به نقل از مشرق؛ صحنه هایی از درگیری سیاستمداران حزب های مختلف در مجالس کشورهای دنیا را در زیر مشاهده می کنید. ... میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:42

در حاشیه جام جهانی کشتی فرنگی 2016 در شیراز. ... میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:42